.

Saturday 12 January 2013

Zimowa biel / Winter whitens


Na wyzwanie SP Kartki 62. Challenge SP Cards 62
Wykrojniki / Dies:
Marianne CREATABLES die cutting & embossing stencil LEAVES - LR0192
Spellbinders Shapeabilities Rose Creations
Spellbinders Nestabilities Shapeabilities Foliage
Spellbinders Nestabilities Cutting Dies Set Romantic Rectangles
Spellbinders Nestabilities Die ~ FLORAL OVALS ~ S4-356
Spellbinders Shapeabilities Wings of Hope (S5-101)
Papier Perlowy / Pearl Paper
Ranger Inkssentials - Glossy Accents
Vivaa DECOR Perlen-Pen 101 Eis-Weiss

8 comments:

  1. Podglądam te Twoje kartki i nie mogę się napatrzeć. Szczęgólnie ta biała mnie urzekła.

    ReplyDelete
  2. Dziekuje bardzo. zapraszam czesciej do pozostawienia slowa. Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  3. Ale orzeźwiające i mroźne :)
    A wykrojnik, o który pytałaś, to Sizzix (Flowers, Branches & Leaves Set)

    ReplyDelete
  4. Co za kształt :D
    Piękna! Zawsze robią na mnie wrażenie jednokolorowe kartki.

    ReplyDelete
  5. Jakie bogactwo wykrojników! Świetnie się prezentuje.

    ReplyDelete
  6. Przepiękna praca! Elegancka i taka perłowa!

    ReplyDelete
  7. Piękne te kwiatki, mam ten wykrojnik, ale jakoś róże mi z niego wyjść nie chcą

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi na poczatku tez nie wychodzily, sprobuj sie pokierowac kursem sasilla

      Delete

Thank you for visiting my website