.

Thursday, 31 January 2013

Kartka recyklingowa/ recycling card





Kartke w calosci zrobilam z opakowan po dzieciecych owocach.


Spellbinders Nestabilities Die ~ FLORAL OVALS ~ S4-356
IRRIDESCENT GLITTER
Craft concepts-Universal Embossing Folder-Budding Vine
LACE HEART MARTHA STEWART EDGE PUNCH
Marianne Design CRAFTABLES Die Cutting & Embossing Stencil ROSE BASKET CR1206
Multi-surface Chalk Ink - Pink Petunia- Versa Magic
Multi-surface Chalk Ink - Aloe Vera- Versa Magic

Tuesday, 29 January 2013

Wianek/ wreath,

Zapraszam do wziecia udzialu w wyzwaniu AA/MM SKRAPUJACE POLKI które zaproponowała Licho Nie Śpi! A oto moja interpretacja wytycznych ( wykonanie pracy z użyciem gałęzi, patyków, opcjonalnie kory czy porostów zdjętych z nich. Dodatkowo do użycia przynajmniej dwa media):



Uzyte materialy:
galezie brzozowe
biala farba
bialy brokat
para bialych ptaszkow
Przepraszam za jakosc zdjec nie mam dzis dobrego swiatla.
Jezeli ktos teskni za wiosna zachecam do obejrzenia tego WIANKA

Sunday, 20 January 2013

Tagi 2013 STYCZEN




Zapisałam się do super grupy pod nazwą Tagi 2013, gdzie az 50 skraperek wraz ze mna bedzie co miesiac kazdego 20 dnia miesiaca przez cały rok dla przyjemnosci tworzyc tagi. To moja pierwsza interpretacja tematu podanego przez Rudlis (tworczyni calego zamieszania w przestrzeni sieciowej i nie tylko:) ).

Szary papier, koronka, srebrna wstążka!


Materialy i wykrojniki
Marianne Design CRAFTABLES Die Cutting & Embossing Stencil STARS CR1226
SPELLBINDERS Shapeabilities IRONWORKS MOTIFS 5 DIES S5-059
Martha Stewart FLORAL VINE DEEP EDGE Border PUNCH M42-70005
Wstazka srebrna brokatowa/ Slilver glitter ribbon
klej magic/ Glue
Vivaa DECOR Perlen-Pen 101 Eis-Weiss
brokat srebrny/ silver glitter
Srebrna farba akrylowa z brokatem/ Acrylic silver glitter paint
Papier z koperty/ paper from envelope
Papier bialy/ white paper 220GSM

Zapraszam do obejrzenia prac:
ewamaison
ZetAnia

A teraz zapraszam do obejrzenia tego co stworzyly moje kolezanki (prosze nacisnac banerek)

Bingo- Brokat, Kwiat, Motyl

Na blogu Rapakivi zainteresowalo mnie fajne Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe Rapakivi zgłaszam poniższą kartkę:

Ja wybralam: brokat, recznie wykonany kwiat i motyl





Uzyte materialy:
Spellbinders Shapeabilities Rose Creations
Spellbinders Nestabilities Shapeabilities Foliage
IRRIDESCENT GLITTER
Multi-surface Chalk Ink - Pink Petunia- Versa Magic
Bialy papier / White paper 250 gsm
Cosmic Simmer Mist- Pearl
Marianne CREATABLES die cutting & embossing stencil LEAVES - LR0192
Spellbinders Nestabilities Cutting Dies Set Romantic Rectangles
Spellbinders Shapeabilities Wings of Hope (S5-101)




Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Zycze milej niedzieli i zapraszam wieczorem o 20.00 czasu polskiego gdzie mozna bedzie obejrzec piekne tagi moj i 49 kolezanek z Ekipy tagowej 2013

Friday, 18 January 2013

Broszka/ The Brooch




Spellbinders Shapeabilities Rose Creations
Spellbinders Nestabilities Shapeabilities Foliage
IRRIDESCENT GLITTER
Multi-surface Chalk Ink - Pink Petunia- Versa Magic
Bialy papier / White paper 250 gsm
Cosmic Simmer Mist- Pearl

Zeby wykonac taka rozyczke wcale nie trzeba miec takich wykrojnikow ani zadnych innych. Ja robiac te roze skorzystalam z pomyslu Sasilla i z jej kursu na roze.

Thursday, 17 January 2013

Kopertowka z okazji dnia Babci i Dziadka / Grandparent Day Cards



Wykrojniki/ Dies:
Marianne CREATABLES die cutting & embossing stencil LEAVES - LR0192
Spellbinders Shapeabilities Rose Creations
Spellbinders Nestabilities Shapeabilities Foliage
Papier/ Paper:
Blank Canvas 12"x12" Premium Paper Pad
IRRIDESCENT GLITTER
Vivaa DECOR Perlen-Pen 101 Eis-Weiss

Monday, 14 January 2013

Kopertowka z okazji dnia Babci i Dziadka / Grandparent Day Cards




Wykrojniki/ Dies:
Marianne CREATABLES die cutting & embossing stencil LEAVES - LR0192
Spellbinders Shapeabilities Rose Creations
Spellbinders Nestabilities Shapeabilities Foliage
Papier/ Paper:
Blank Canvas 12"x12" Premium Paper Pad
IRRIDESCENT GLITTER
Vivaa DECOR Perlen-Pen 101 Eis-Weiss

Kartke zglasszam na wyzwanie Silesian Craft Dla Babci i Dziadka. Prace mozna zglaszac do 24 stycznia do godziny 23:59

Saturday, 12 January 2013

Zimowa biel / Winter whitens


Na wyzwanie SP Kartki 62. Challenge SP Cards 62
Wykrojniki / Dies:
Marianne CREATABLES die cutting & embossing stencil LEAVES - LR0192
Spellbinders Shapeabilities Rose Creations
Spellbinders Nestabilities Shapeabilities Foliage
Spellbinders Nestabilities Cutting Dies Set Romantic Rectangles
Spellbinders Nestabilities Die ~ FLORAL OVALS ~ S4-356
Spellbinders Shapeabilities Wings of Hope (S5-101)
Papier Perlowy / Pearl Paper
Ranger Inkssentials - Glossy Accents
Vivaa DECOR Perlen-Pen 101 Eis-Weiss

Monday, 7 January 2013

Kopertowka dla Babci / Grandparents day




Wykrojniki/ Dies:
Marianne CREATABLES die cutting & embossing stencil LEAVES - LR0192
Spellbinders Shapeabilities Rose Creations
Spellbinders Nestabilities Shapeabilities Foliage
Papier/ Paper:
Blank Canvas 12"x12" Premium Paper Pad
IRRIDESCENT GLITTER
Vivaa DECOR Perlen-Pen 101 Eis-Weiss

Sunday, 6 January 2013

Kopertowka dla Babci / Grandparents day





Wykrojniki/ Dies:
Marianne CREATABLES die cutting & embossing stencil LEAVES - LR0192
Spellbinders Shapeabilities Rose Creations
Spellbinders Nestabilities Shapeabilities Foliage
Papier/ Paper:
Blank Canvas 12"x12" Premium Paper Pad
IRRIDESCENT GLITTER
Vivaa DECOR Perlen-Pen 101 Eis-Weiss


Pamieci Mojej Babci w Dniu jej urodzin

Thursday, 3 January 2013

Kopertowka dla Babci / Grandparents day

Jeszcze troszeczke pomecze kopertowkami. Macie juz dosc???




Wykrojniki/ Dies:
Marianne CREATABLES die cutting & embossing stencil LEAVES - LR0192
Spellbinders Shapeabilities Rose Creations
Spellbinders Nestabilities Shapeabilities Foliage
Papier/ Paper:
Blank Canvas 12"x12" Premium Paper Pad
IRRIDESCENT GLITTER
Vivaa DECOR Perlen-Pen 101 Eis-Weiss

Wednesday, 2 January 2013

Kopertowka dla Babci / Grandparents day



Piekny papier, niestety pogoda nielaskawa do robienia zdjec.

Wykrojniki/ Dies:
Marianne CREATABLES die cutting & embossing stencil LEAVES - LR0192
Spellbinders Shapeabilities Rose Creations
Spellbinders Nestabilities Shapeabilities Foliage
Papier/ Paper:
Blank Canvas 12"x12" Premium Paper Pad
IRRIDESCENT GLITTER
Vivaa DECOR Perlen-Pen 101 Eis-Weiss


My Dear Watson to najnowsza kolekcja znanych i lubianych projektantek papierow do scrapbookingu Zussski i duchowym wsparciem Cynki. Zapraszam do obejrzenia tej cudownej kolekcjii. a przy okazji jej inauguracji candy na blogach UHK i Zusski


Tuesday, 1 January 2013

Kopertowka dla Babci / Grandparents day card i/and projekt Tagi 2013/ Project Tag 2013



Wykrojniki/ Dies:
Marianne CREATABLES die cutting & embossing stencil LEAVES - LR0192
Spellbinders Shapeabilities Rose Creations
Spellbinders Nestabilities Shapeabilities Foliage
Papier/ Paper:
Blank Canvas 12"x12" Premium Paper Pad
IRRIDESCENT GLITTER
Vivaa DECOR Perlen-Pen 101 Eis-Weiss

Co robi scraperka w Sylestra?? Efekt prac powyzej. Pozdrawiam serdecznie w pierwszym dniu Nowego Roku.

A w nowym roku dolaczylam do wspanialych scraperek do projektu ''Tagi 2013''. Z czego sie niezmiernie ciesze i juz nie moge sie doczekac pierwszych efektow. Mam nadzieje ze bedzie to wspaniala inspirujaca i kreatywna zabawa.
Jezeli macie ochote dowiedziec sie cos wiecej na temat samych tagow polecam Wam wpis na blogu Palipa i Spa.
Witam rowniez kolezanki z grupy.


A oto przedstawiam moje kolezanki: