.

Saturday 20 April 2013

Tagi 2013 Kwiecien

Dzis kolejne spotkanie z tagiem. W kwietniu wytyczne byly takie: ''dowolny kształt, dowolny temat - ale musi być jednokolorowy (jak kto woli monochromatyczny), można dodać jako neutralny biały lub czarny kolor w niewielkiej ilości) posiadać koronkę materiałową, zawierać metalowe dodatki (ćwieki, nity itp.)''

Zadanie nie bylo trudne, chociaz trudno bylo mi sie zdecydowac na wybranie odpowiedniego koloru. Wybralam zolty i wcale nie dlatego ze lubie ten kolor (bo tak nie jest), ale dlatego ze wydal mi sie wiosenny i sloneczny, a slonca u nas ostatnio bylo troszke wiec sie nim dziele z Wami. Roze wykonalam sama, posypalam ja brokatem. Cwiek jest nieco przerobiony, usunelam biala polperelke i zastapilam zolta. I oto melduje zadanie wykonalam tak:




Wykrojniki/ Dies:
Spellbinders Shapeabilities Rose Creations
Spellbinders Nestabilities Radiant Rectangles
Marianne CREATABLES die cutting & embossing stencil LEAVES - LR0192
Joy Crafts Vintage Flourishes Die Cutting Stencil Branch Leaves
IRRIDESCENT GLITTER
Viva DECOR Perlen-Pen 101 Eis-Weiss

A tak oto poradzily sobie z wyzwaniem kolezanki z TEAMU (prosze kliknac banerek):


Taga zglaszam rowniez na Diabelskie wyzwanie ze ScrapCafe w Diabelskim Mlynie

34 comments:

  1. Śliczny, taki cały...wykrojnikowy, no ja też chciałam żółty zrobic, ale nie wyszło;)

    ReplyDelete
  2. Śliczne odcienie żółtego i ten wielki kwiat! Ślicznie :)

    ReplyDelete
  3. Przeslicznie wyglada w jednym kolorze tak elegancko i szykownie . Rozyczka przecudna jakby miala za chwile rozkwitnac :)))

    ReplyDelete
  4. Delikatna,misterna, na każdą okazje :}

    ReplyDelete
  5. Przepiękny ,lubie ten kolor

    ReplyDelete
  6. Bardzo pięknie to zadanie wykonałaś,mam wrażenie,że słonko zaświeciło--wreszcie

    ReplyDelete
  7. Jest prześliczny!!! Żółty kolor jakoś nigdy do mnie nie przemawiał, a teraz wprost jestem zachwycona tym kolorem. Podziwiam, jak dobrałaś te wszystkie elementy, by jednokolorowa praca nie była nudna. A ta róża na środku jest przepiękna.
    Jestem oczarowana Twym słonecznym tagiem. :)

    ReplyDelete
  8. przepiękny i szalenie elegancki

    ReplyDelete
  9. Piękny wybór koloru i ślicznie wszystko rozmieszczone !

    ReplyDelete
  10. Stawiałabym na kolor melonowy, a róż jest przepiękna... jak ci się udaje tak cudnie ją przyprószyć brokatem?

    ReplyDelete
  11. Piękny, delikatny, kwiatowy,taki Twój!!

    ReplyDelete
  12. Śliczny o przejrzystej kompozycji i w niebanalnym kolorze : ) Róża cudna!

    ReplyDelete
  13. przepiękny,wiosenny i delikatny tag!!!

    ReplyDelete
  14. Och prześliczny! Bardzo lubię ten odcień żółtego :)

    ReplyDelete
  15. Ewelinko! Przepiękny tag! Ja wiedziałam, że tak będzie ;)

    ReplyDelete
  16. Cudowny tag!...a kwiatek mnie zachwyca :))

    ReplyDelete
  17. Prześliczny tag - taki ładny odcień żółci wybrałaś, delikatny :)

    ReplyDelete
  18. Niniejszym akceptujemy wykonane zadanie, bowiem tag cieszy nasze oczy niezmiernie! :-)

    ReplyDelete
  19. Fantastyczny, niesamowicie bogaty tag!!!
    Bardzo mi się podoba;-)

    ReplyDelete
  20. Moim zdaniem zadanie wykonane na najwyższą z możliwych not. Super!!!

    ReplyDelete
  21. Śliczny, taki szlachecki. Bardzo mi się podoba:))

    ReplyDelete
  22. śliczna praca! a ten wykrojnik wpisuje na moją liste życzeń:)

    ReplyDelete
  23. Energetyczna piękność! Wyszła piękna koronkowa praca :)

    ReplyDelete
  24. Cudowna praca! Piękny kolor wybrałaś!

    ReplyDelete
  25. Piękny, ślicznie skomponowany tag!

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  26. Piękny... Zarówno sam odcień jaki wybrałaś, jak i ta własnołapkowa róża, na całokształcie zakończywszy :)

    ReplyDelete
  27. Wytworny! Powiało luksusem.

    ReplyDelete
  28. wow!!, zazdroszczę tej wykrojnikowej idealności

    ReplyDelete
  29. ciepło bije od pracy twojej

    ReplyDelete

Thank you for visiting my website