.

Friday 17 June 2011

Imieninowe serduszko/Birthday card

Seruszko wykonalam dla przemilej osobki, ktora taka wlasnie karteczke zobaczyla na blogu Hani, strasznie ja urzekla, wiec na jej prosbe wykonalam bardzo podobna. Mam nadzieje ze Pani Hania nie bedzie miala nic przeciwko, serduszko bowiem wedruje do wyjatkowej babci.
This Heart I ve' made for my best frend. She saw this card in Hania blog. She liked and she ask my to made one for her grandma. I hope so Mrs Hania (My inspiration) she don't mine, because hart is going to especial grandma.



Wymiary/ Size 14x19 cm/

7 comments:

  1. Cudne serce, kwitnące miłością!

    ReplyDelete
  2. Jak to się stało,że ja dopiero dzisiaj trafiłam na Twojego bloga?! :)
    Ta kartka mnie zauroczyła! Jest taka słodka :)
    Przepiękne prace tworzysz :)

    ReplyDelete
  3. Dziekuje bardzo! Zapraszam czesciej. Juz zagladam do Pani rowniez. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Ewelinko - serduszko wyszło Ci ślicznie i wcale nie mam nic przeciwko temu, że zrobiłaś podobne do mojego :))

    ReplyDelete
  5. Gdzie można to kupić? .. i inne prace?

    ReplyDelete
  6. Karolka, niestety nie zauwazylam Twojego komentarza, przepraszam. Najlepiej napisac na email.

    ReplyDelete

Thank you for visiting my website