.

Tuesday, 27 April 2010

Sunday, 25 April 2010

Dzien Matki/ Mother's day



Z mysla o Mamach i ich swiecie pierwsza w tym roku karteczka, bardzo ''niebianska''. Inspiracji dostalam widzac kartki w Mamuty

Zaproszenie na I Komunie Sw./ Holy Communion invitations


Robiac zamowienie na zaproszenia tak sobie pomyslalam zeby rowniesz zrobic Pamiatke I Komunii Swietej. Ta zostala zrobiona z mysla o pewnej dziewczynce, ktora juz niedlugo bedzie uczestniczyla w swojej I Komuni Sw.
Uszyta maszynowo, kopertowka zrobiona z kremowego papieru wizytowkowego. Moze sluzyc jako pamiatka dla dziewczynki jak i dla chlopca.

Saturday, 24 April 2010

Thursday, 22 April 2010

Kartki Wielkanocne/ Easter cards





Teraz troszke zaleglosci, czyli moje nietypowe kartki wielkanocne. Dlaczego nietypowe? Kolory jakich uzylam nie sa typowe dla wielkanocy, ale mysle ze udalo mi sie zrobic cos ladnego :).

kopertowka slubna



Niedawno zrobilam pierwsze kopertowki, papier bardzo mi sie spodobal, zakupilam go wiecej niz na jedna koperte, wiec jeszcze moge zrobic taka karteczke.
Kopertowki sa bardzo fajne szczegolnie gdy w prezencie mlodym pragniemy podarowac pieniazki, pieknie sie mieszcza, koperta jest zawiazywana wiec nie ma szansy zeby jakims sposobem wyfrunely.
Wiem ze ta karteczka bardzo sie podobala obdarowanej Parze Mlodej.